сряда, 8 декември 2010 г.

Живо дръвче за Коледа


Тези дни се замислих над идеята за живо дръвче удома за Коледа. От години посрещаме зимните празници в компанията на изкуствена елха, което мен никога не ме е радвало особено, но при все, че за мен природата е най-важна, а и тъй като не съм била готова да поема отговорността да се грижа и садя дръвче, съм укасявала пластмаса. Е, за мен моментът настъпи. От няколко месеца живея с желанието да посадя дърво. И вчера решението бе взето. Ще бъде коледно и ще поседи удома преди да бъде посададено там, където съм сигурна, че ще вирее. Вчера се поразрових из мрежата и попаднах на инициатива на Държавно лесничейство “Дикчан намиращо се в село Сатовча - хората подаряват живи коледни дръвчета, като изискването е след празниците те да бъдат засадени. Веднага намерих координатите на лесничейството и изпратих запитване по електронната поща. За мое приятно изумление днес сутринта ме чакаше любезен отговор - да, имали такава инициатива и да, ще имам моето дръвче, поискаха само да им изпратя телефонен номер за връзка. Бяха ми изпратили и тази картичка-брошура. УРААА!!

Ровейки за още информация попаднах тук:

http://wwf.panda.org/bg/get_involvedd/christmas_tree/

Остава ми само да им изпратя мейл, с който да попитам дали моят Picea abies (смърч) ще може да бъде посаден в парк Витоша. :)