понеделник, 20 декември 2010 г.

Елхата ми е при мен!

След едноседмична липса на каквато и да е информация и все по-бързо препускащи дни, днес най-сетне получих мейл от ДДС Дикчан, с който ме уведомиха, че елхата ми пътува към мен. Имаше и телефон за връзка с шофьора :) Преди по-малко от час дръвчето беше взето от буса и приютено в офиса ми, където, опасявам се, е прекалено топло в момента ... Утре ще бъде отнесено удома, а там му предстои съвсем фина украса (красиво е и без глупави гирлянди, на кого му трябват?!), ще има също много снимки, много обич и едва две седмици в стая, след което ще бъде изнесено на терасата, където пак ще му се любуваме, докато не дойде момента да бъде отнесено на вилата или в планината - за засаждане.

Трябва да измисля подарък за страхотните хора от лесничейство Дикчан..